søndag den 8. april 2012

glad og bevidst

her midt i kirkens klang, der påminder mig om at min lørdag aften er ung her klokken elleve - midt i stearinlysenes skær og radioens spillen - midt på mit nyvaskede gulv i min forandrede lejlighed, der er så elskværdig - her midt i forelskelsens berusende effekt blandet med tømmermændede fra gårsdagens alt, ALT for fulde eventyr, sidder jeg med kolde tæer og et let smil på mine læber......

for jeg er bevidst om den glæde, jeg besidder
og det er ganske fantastisk at være bevidst om at være bevidst. at vide man er klar over, man er glad. at erkende smilet, bekræfte sommerfuglene i maven og stå trofast ved smilet på læberne.

det er sådan her det skal være for

formålet med vores eksistens er at stræbe efter lykken

og jeg har det virkelig godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar