onsdag den 11. april 2012

Min favorit film - NY

Into The Wild.

Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. An extremist. An aesthetic voyager whose home is the road. Escaped from Atlanta. Thou shalt not return, 'cause "the West is the best." And now after two rambling years comes the final and greatest adventure. The climactic battle to kill the false being within and victoriously conclude the spiritual pilgrimage. Ten days and nights of freight trains and hitchhiking bring him to the Great White North. No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild. - Alexander Supertramp May 1992 

 If we admit that human life can be ruled by reason, then all possibility of life is destroyed. - Christopher McCandless
 When you want something in life, you just gotta reach out and grab it. - Christopher McCandless


Happiness only real when shared. 
- Christopher McCandless

Uvidende om den lykke jeg ville indehave efter, startede jeg i mandags mit livs hidtil bedste film; historien om Alexander Supertramp, der begiver sig på det mest sande eventyr udenom materialisme, familierelationer, fortid og fordomme - i søgen på sit sande selv. I mødet med at komme INTO THE WILD, oplever denne kun 23-årige fyr et liv i højklasse, som jeg drømmer noget så meget om..... Han beriger tilmed sine medmennesker på sin vej og formår at sætte sit præg på verden.
Han udlever drømmen, bryder normen og ser bort fra samfundets ordensregler og forventninger; han lever livet med hvert åndedrag - lever mere end mange nogensinde vil opleve - og nyder lyrikken i livet. 
Jeg er helt målløs og beriget for alvor. Den ærlighed der hviler over dette menneske, er slet ikke til at forstå. Wow. Fantastisk


 og jeg er enig
- Happiness only real when shared


Må drømmene stadig gro i dig, hvor du end er i Himlen, Alexander Supertramp. Du er en sand engel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar