tirsdag den 3. januar 2012

nyt år, ny start

jeg befandt mig mellem bordbomber, høje grin, venner af særklasse og et varmt hjerte, da jeg sprang ind i det nye år 2012. en aften - og ikke mindst en nat, der bragte mig til livs, tættere på og længere væk. 

de flotte, bragende, levende og funklende farver på himlen fik mig til at hoppe og danse; confettien flød og hjerterne smeltedes sammen. 

"Jeg vil dig nu" kl. 00:39

jeg er vild med, du blev, da dine venner gik. jeg er vild med, du sad her tålmodigt til, de sidste gæster drog hjem i seng. jeg er vild med, du holdt om mig. tæt; at jeg fortalte dig, hvordan jeg faktisk helst ikke vil have, du skal se en anden. jeg er vil med, hvordan du fik mig til at føle, at du havde det på helt samme måde. jeg er vild med, jeg vågnede op med dig i det nye år, at du blev. jeg er vild med, det føltes som om, du aldrig helt tog hjem igen........ for jeg tænker på dig - som jeg ikke har gjort før. 

+


+


+

Christoffer


mig meget glad med tømmermænd og uglet hår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar