tirsdag den 3. januar 2012

nytårsforsæt i flertal

med de nye år kommer der nye håb, visioner og drømme........
her er lidt, som jeg allerede har sat mig for


1. Udnytte mit medlemsskab i fitness, så det ikke gør så ondt at få regningen


2. Blive en sej elevrådsformand og holde hovedet højt i skolen


3. Finde nye idéer i mit gamle tøj = ikke købe noget nyt overhovedet
.... måske lige en kjole en gang imellem.... og nye sko... og jeans... ORK


4. Få det lidt mere sådan der..... og dermed slappe mere af


5. Bruge min sommer på camping og overlevelsestur i stedet for festivaller


6. Nyde synet af en ægte sort sol - enten til foråret eller efteråret


7. Udnytte dagene! Få det bedste ud af weekenderne
og elsk' livet for, hvad det er


8. En sommersæson med den her, drømme i hovedet og landeveje for fødderne.......


8. Ikke tage noget for givet


9. Skabe og finde flere, nye eventyr


10. Skrive mere...... som aldrig før og til langt ud på natten


For jeg tror på, at jeg med få justeringer og forbedringer i min hverdag kan skabe en stor lykke i år. 2012 byder allerede på mange eventyr, som jeg slet ikke kan vente på.......... lad året blive mindst så spændingsfyldt som sidste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar