torsdag den 17. november 2011

smil

kærlighed er, når det kilder på hjertet
og du ikke kan klø igen


med mindet om fællessang i badet, løbeture under måneskinnet, pasta med karry efter en bytur, fredags-caféer, damer på bordene, astier der poppes, fri luft i åndehullet, venskaber uden grænser og kærlighed uden ord.
med mindet om knasende blade under fødderne, stjerneskud på himlen, white russians, tina dickow og et hjerte på det rette sted.
med mindet om første tur på min Roxanne, de(t) første kys, Scotland, trøstende brødre og hjertesorg.
med mindet om en uendelig sommer, vilde nætter, nye bekendtskaber, store ord, knuste drømme og nye dertil... 
med mindet om et liv spækket med liv lever jeg først for alvor; ser tilbage på folk, minder og håb, der har formet mig til den jeg er endnu i dag.


et menneske, jeg vil stå trofast ved siden af; jeg og mig selv. vi sammen vil flytte til storbyen mod forandring, voksne ting og barnlighed i særdeleshed. jeg vil aldrig være alene, for jeg har mit hjerte med. et hjerte, hvor alverdens gemmer sig i, hvor jeg gemmer mine skatte, som jeg åbner og tilser i ny og næ


aldrig om mørket vil tage mig sådan igen - for solen skinner indefra og ud. kærligheden gror i ethvert ord, jeg smiler som på den første solskinsdag længe og mit sind er helt pirreligt efter mere elskov i drømmene.... må håbet vare ved, for kærligheden er kommet for at blive

Ingen kommentarer:

Send en kommentar