onsdag den 16. november 2011

CHEERS TO THE WORLD

af lykke, af hjerte, af forvirring, chok og glæde i lange baner udbringer jeg en skål!

SKÅL for at livet, det er livet værd
SKÅL for at smilet er påklistret på mine læber
SKÅL for at eventyrene er ubegrænsede, at penge er overvurderet og at drømme betyder alt
SKÅL for min fremtid, vores fremtid - for jeres allesammens fremtid!
SKÅL for den smukke verden, for mit smukke folk og for familien i ryggen
SKÅL for søde breve med underskrift, for lyskæder og tro
SKÅL for ungdom, for et univers af muligheder, for tryghed og venner
SKÅL for minder, hukommelse og at holde af; at nære følelser
SKÅL for at hjertet banker for fulde drøn, for musikken og pulsen
SKÅL for min far, for Anne Mette, der i dag gjorde det muligt for mig....
SKÅL, SKÅL, SKÅL for min lejlighed...

der mangler blot en lille krussedulle på et papir, før jeg officielt flyver fra reden og indtager verden.
aldrig om, jeg har følt mig så fri før nogensinde.

SKÅL venner. SKÅL for lykken i hjertet, glimtet i øjet og smilet på læberne! SKÅL for en dejlig onsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar