tirsdag den 15. november 2011

old friend - why are you so shy?
ain't like you to hold back or hide from the light


det er mig stadigt ubegribeligt, hvordan kærligheden flår hjerte fra hoved, forstand fra sind og drømme fra virkelighed. den ultimative magt, der ligger bag sukkersøde løfter af ord, varmende kys og store arme at gemme sig væk i.... magten over et pigesind er ond
det er mig stadigt uforståeligt, hvordan du tabte tråden, hvor jeg ellers løb efter dig for at vise vej. det er mig en gåde, hvordan du ser logikken i, at vi ikke skal ses - især når jeg sådan ønskede at ånde med dig forevigt. det er utroligt, du ikke er her mere; ikke bare fysisk, men også mentalt.


du er feset væk - og jeg håber et eller andet sted, du finder, hvad du søgte i mig et andet sted. dertil håber jeg, du ser, hvad du glemte at søge i mig, når du sidder der langt væk.
for vi var gyldne - men jeg finder en som dig en dag.
med nye eventyr, åbne arme og et bankende hjerte efter min hånd i hans. jeg finder nye øjne at dykke i, et nyt sind at besætte og en ny forelskelse....


et eller andet sted derude. det er ganske vist 


Sometimes it lasts in love
but sometimes it hurts instead

Ingen kommentarer:

Send en kommentar