lørdag den 29. oktober 2011

lørdags-stemning

sådan her har jeg det i dag.


med laura ved hånden dykkede vi ned på bunden af martini flasken; vi søgte den farverige by med en bustur for kun 9 kr. med savnet i hjertet lukker jeg øjnene op og der sidder hun, min skat!! det hvide hår midt i røg  og grin på café victoria; fra stockholm til mit aalborg. mit hjerte banker for dig.
videre på vores rejse drog vi mod ung kultur og mødte en skrålende lærke, der havde stråler i øjnene. en fantastisk bytur; spontant, billigt (kun de 9 kr for bussen!!!!), dansende og noget helt nyt.

for jeg er ikke længere den, der vil sidde i hjørnet og lade livet passere forbi. nok må jeg græde, hade verden og lukke af for lektier - men jeg må aldrig miste mit håb; formålet med vores eksistens er at stræbe efter lykken.
en lykkelig fornemmelse af aldrig at miste jer, mine veninder, varmer mig om mit kolde efterårshjerte.
endnu en herlig aften er i vente med min kære cathrine, der er så meget mere end alt andet. jeg bliver høj på lykken over, at jeg virkelig har et fantastisk netværk. gud ske tak og lov for at lykken tilsmiler mig lidt glæde...
sådan en løbetur gør sku altid underværker!!!!

hvor er det dog fantastisk med weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar