torsdag den 27. oktober 2011

året der gik

"Jeg føler på en måde overskud og søvnmangel på samme tid; glæden ved minder, at være i gang og at være til giver mig overskud - hverdagen, der er fuldt booket (af gode ting - godt nok!), drømmene om rejser og andet liv giver en vis træthed til mit hoved.


Det handler bare om at holde ud, holde ved og prøve at holde af; så er det slet ikke så svært.


Imorgen er en god dag med motion, tidligt fri og Martin... Jeg drømmer om en rejse til Paris"




på et enkelt år har jeg ikke ændret mig spor, kommet videre i mine drømme eller nået mine mål. derimod har jeg mistet, taget på og glemt at holde ud.


samtidig også lært mig selv meget bedre at kende; kender min mest mørke krog og ved faktisk, hvem jeg er, når mørket falder på og jeg ligger ene.  
der er ikke andet for end at spille pladen én gang mere; give mig selv en chance til at komme videre, få et los i røven og genskabe en balance i dette cirkus af et teenage-liv. 


Trods alt er jeg ikke bange længere, for det handler bare om at holde ud, holde ved og prøve at holde af; så er det slet ikke så svært? eller hvad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar