søndag den 30. oktober 2011

af hjertet tak


ilden brænder stadig og vi er ét endnu. som har jeg kendt dig altid, føler jeg, vi taler samme sprog; vi kan leve og enes med hinanden.
en familie så hjertevarm med åbne arme og høj latter; alt, hvad et ødelagt sind har brug for: god og gammel tryghed. og tryghed jeg fik, da jeg mødte dig i sin tid.... da eventyrene var uberørte, verden stod stille og fuglene ikke var fløjet mod syd; dengang, hvor natten var sandhedens time, hvor livet stod åbent og dagene var uendelige.... vi er groet sammen; som var vi forudbestemt.

jeg ved, jeg aldrig vil miste dig - og denne tryghed hviler over mig; jeg smiler atter på ny.
ilden brænder, kærligheden gror, jeg står stadig oprejst og det er sågar weekend.
for nu og altid. du er så god for mig, min kæreste Cathrine. jeg er helt salig af lykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar