lørdag den 22. oktober 2011

fantasi og virkelighed








Engang havde jeg virkelig noget for dagen.... hver dag.... flere gange dagligt!
Da jeg fandt min kalender for niende klasse begav jeg mig på et eventyr i en verden med overskud og plads. Engang havde jeg virkelig et liv med liv.... et liv med frihed til selv at vælge.

Min kalender afspejler godt, hvordan mit sind har det, når jeg er allermest fri og tilfreds; jeg er rodet, jeg er kreativ og drømmende. jeg har aftaler med gode veninder, jeg skal passe på min familie og blive klogere. jeg får dyrket motion, medtænkt sundhed i hverdagen og jeg arbejder. jeg tænker på andre, jeg vil redde verden og selv blive verdensklog. jeg tænker rationelt, urationelt, ud af boksen og ind i mig selv...... jeg giver plads - og tager plads

vigtigst af alt... så afspejler kalenderen, at jeg virkelig elskede mit liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar