lørdag den 22. oktober 2011

single and fabulous !!!!






Livet er, når du ikke giver op; livet får værdi, når du stræber efter lykken.
Dagene, der passerer mærker dig ikke. Du mærkes af livet med ar på både krop og sjæl, på psyke og hjerte.

Livet er, hvad man gør det til
Ingen siger, du skal blive liggende, klynkende, alene og forladt hjemme selvom, du synes at have det sådan indeni. Ingen bestemmer, hvordan du skal bearbejde sorgen, bekæmpe ensomheden og finde dig selv igen.

Jeg drog på eventyr; klædte mig ud som en almindelig, tilfreds pige med mod på dagen og vejen. Drog på eventyr og oplevede blikke af misundelse over min lethed gennem gaderne; som om intet var hændt, som om friheden var ubegrænset og verden uset. Selvforkælelse i form af shopping og en bordbestilling for en; mig.

Som har jeg levet i blinde de sidste 20 måneder åbner jeg nu øjnene i modlys fra solen, der skinner på min blege krop. En krop, et væsen og en person, der har været i læ under parforholdets trygge parasol. Det er skønt at være én-af-to og jeg savner det hver dag.... men nu er jeg atter ene om mine eventyr, om min dagsorden og om mine gøremål.
Jeg vil ikke synke i grus; derimod vil jeg flyve med efterårets smukke farver og atter genfinde roen i min tilgang til livet. Jeg vil se. På ny.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar