onsdag den 25. april 2012

elevrådet blomstrer

Følelsen af at tage del i noget større; at skabe et samlet, positivt fundament for videreudvikling og innovation. Jeg er elevrådsformand på Støvring Gymnasium, hvilket både er lærerigt, spændende og berigende på samme tid. Det er en fantastisk følelse jeg sidder med efter en dag i elevrådets tegn; med initiativrige samtaler og kommunikationstrategier, med blomstrende visioner og en flok unge mennesker, der ønsker at rykke gymnasiet ligeså meget, som jeg selv gør det.
Jeg er så glad for, jeg tog den chance. Jeg er så glad for at styrke noget så stort. Jeg er så glad for at se, hvor meget rigere vi er; hvor meget vi har udrettet og hvor mange visioner vi stadig har! Jeg er stolt. STOLT og glad.

For vi blomstrer sammen - og jeg tror på, vi sammen kan effektivisere elevrådet og gøre det bedre end nogensinde før. Jeg tror og håber. tak tak tak for en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar