onsdag den 29. februar 2012

forår.. elskede forår





jeg blomstrer virkelig; sidder her spændt og tæller de sidste minutter af den kolde vinter og den hertil hårde kulde og frost. foråret er for længst begyndt i min mave, hvor det kribler rart med sommerfugle, der nærer min krop med en rastløshed af forelskelse. som vågnede jeg fra en vinterhi på min gåtur, oplevede jeg at drømme videre på fremtidsdrømme, som længe ikke har været drømt på - drømme om at skabe, om at rejse, forstå og leve i det fri. som er jeg vågnet fra en dis, en tåge over min fantasi, møder jeg nu solen med et smilende ansigt på min vej mod bedre tider. 


solen skinner indefra og ud; jeg ønsker at tilsmile alle omkring mig, jeg ønsker at lytte mere og give min mening bedre til kende. det nytter ikke længere at gå og surmule, når dagene lyser sådan på ny.... foråret vil tage mig med storm - som altid


forår.. mit elskede forår. du er noget nær, det bedste for mig. det vigtigste for mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar