mandag den 30. januar 2012

At blive hængt i stilhed


"Ingen bør gå i skole eller på arbejde eller i hundene, uden at der er nogen til at kysse farvel"
Søren Brun

så her ligger jeg; i en larmende stilhed af ikke at have lavet lektier eller den aflevering, som jeg burde. dømmende og hård. her ligger jeg - halv-modløs og knapt så tapper.

derfor vil jeg nu slukke og drømme mig ud på eventyr med strømninger og positiv energi. jeg vil svæve mellem himmel og jord; jeg vil glædes ved de arme, jeg kastede mig i i nat - glædes ved det smil, der mødte mig denne morgen og den glasklare mavefornemmelse af, at jeg har en, der holder af mig og ved mig. 

også selvom det er mandag - oh min gud. jeg er ikke vild med mandage. stilheden tynger, men i drømmene, der vil jeg synge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar