mandag den 5. december 2011

before I die






















fordi livet skal være en leg

en hjertevarm blog med mod på livet og eventyrlyst i årerne. jeg ånder for alvor; trækker al den luft mine lunger kan bære og håber for store eventyr. jeg mener, vi bør leve mere i drømmene og håbe for at det hele nok skal løse sig i sidste ende.

Martin fortalte mig i dag, han vil huske mig for mit smil og min livsglæde......
jeg vil huske ham for, hvad han bragte mig
især mit smil og min livsglæde

og nu sidder jeg her..... midt i et nyt kapitel i mit livs store eventyr - og jeg glædes. sidder oppe og venter på sneen, glemmer lektier, sender søde tanker rundt og elsker verden for al dens skønhed og pragt. hvilken herlig tid, vi går i møde. og jeg er oprigtigt glad
før jeg dør, vil jeg gerne nå at sætte mit præg et sted. i hjertet på en god ven, i sandet på stranden, på skrift i en bog, i drømmene på en jeg kan lide, i min lejlighed, på en nevø eller niece og fremme min egen stolthed

før jeg dør, vil jeg nedfælde hundredevis af eventyr; og de er nu engang skønnest, når man skriver dem selv.
God nat verden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar