søndag den 4. december 2011

5 overspringshandlinger

1) Når jeg rammer muren og en skrivekrise skruer jeg ekstra højt op for denne her søde klang

2) Når jeg virker rastløs begynder jeg at rive livet ned fra væggene med forventningerne til en sødere hverdag i min kommende dejlighed af en lejlighed..... Ultra-overspringshandling i disse dage

3) Den ultimative vinder, facebook.... Gid du ikke fandtes!! De små notifikationer er mit drug - og jeg er alt for afhængig.

4) Min tendens til altid lige at skulle tænde et enkelt stearinlys for så at stirre mig blind i flammerne..... og læse lidt mørk poesi.... og hente en kop te... og putte lidt .... og så vupti! så er aftenen gået



5) At skrive herinde... Især lige nu, hvor solen er gået ned, lektierne er fremme og mit hoved er ved at blive lidt træt.


Så ja, der er nok at tage fat på! Sidder pt med Coldplay ud af højtalerne, facebook åbent, stearinlysene tændt, flyttekasser til op over ørerne og min DHO-opgave over hovedet.....
Gid den gæve gut ville skrive sig selv. Jeg vil meget hellere lave eventyr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar