fredag den 16. december 2011

atter glad

................................................

Når du fortæller mig, jeg fylder dig, når du hører den sang, bliver jeg blot mere bevidst om, du hører til mig. og at vi er alt for gode sammen. var for gode
Når du fortæller mig, jeg må sove godt, så sover jeg forfærdeligt og drømmer
drømmer du ser en anden
drømmer, at en anden skriger dit navn
drømmer, at du prøver mig af - men jeg kigger den anden vej

med dig skrevet i hjertet og på mit sind begiver jeg mig ud på kærlighedens ustabile færd
jeg drømmer, at jeg ikke er god nok nogle steder; at du har ødelagt mig, så andre ikke kan se mig klart


men jeg er vågen nu. bevidst om det mærke, du har brændt på mig
bevidst om, at du ikker hele verden; at lyset stadig skinner, at jeg stadig lyser
i dag bliver en dejlig dag. som i morgen. og dagene derefter
både fordi eventyr starter, venner skal skåles med og kærligheden skal lokkes frem fra sit skjul
men mest fordi, du ikke længere er en del af det
og jeg faktisk kan mærke, jeg er rigtig glad uden dig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar