søndag den 6. november 2011

you better run.                  
you better run.
you better run.
you better run.


frygten i dine øjne, når jeg skråler, når jeg danser nøgen rundt i huset, når jeg giver frigas på motorcyklen, når jeg råber i mørket, danser fuld rundt på dansegulvet, når jeg taler om at leve, når jeg viser dig min stjerne, når jeg æder dine drømme råt, når jeg lever igennem dig, når jeg synger dit navn i mine drømme, når jeg løber for livet, når jeg rejser væk, når jeg tænder stearinlys og finder mit indre skjulested, når jeg griner over mine egne jokes, når jeg glædes ved at mærke naturen, mærke dig og lade mig mærke, når jeg inviterer dig ind til det inderste hjertekammer, når jeg læser højt fra min yndlingspoesi, når jeg græder i offentligheden, når jeg viser, hvad jeg har på sinde, når jeg siger, du aldrig må forlade mig, når jeg skruer op for musikken, når jeg tænder ilden, når jeg tænker, når jeg er ude med pigerne; når jeg lever med pigerne, når jeg skriver dagbog og når jeg er mig, som jeg er i min oprindelige forstand


løb for livet
jeg skal nok indhente dig igen en dag





Ingen kommentarer:

Send en kommentar