mandag den 7. november 2011

Roxanne


"Det eneste hun ville var at danse bare en enkelt nat - drømme uden at vågne op igen"

med lykken i hjertet, farten mellem benene og hjertet på det rette sted sætter jeg kursen mod en bedre holdning, nye eventyr og andre tanker

intet er som friheden i at smelte sammen med Roxanne, min hidtil største lykke
intet er som den klare luft, hvori jeg ånder frit
intet er som perspektivet bagfra rettet; intet er som horisonten langt forude - uvisheden

her søger jeg tilflugt, trækker luft og elsker livet
for her er jeg glad. oprigtigt glad
her tænker jeg af hjertet:
"jeg lever et dejligt liv" 

og det er nok den bedste tanke at bære rundt på
Al kærlighed denne mandag aften går til min skat, min Roxanne, mit lys, mit håb og min vildskab..........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar