tirsdag den 1. november 2011

velkommen til Medina

mørket daler ned om mig; omsluger mig, fanger mig, mærker mig og får mig til at ånde
bilen kører og turen er lang, radioen spiller.... og når medina synger mig til livs, ser dagene lysere ud


af al musik i denne verden formår du at tale så simpelt til mit sind; blid musik for mine ører, idet jeg udlever mine følelser igennem dine ord - her påmindet om, jeg ikke er ene. flere har gennemgået dette før mig, hvilket gør smerten lettere at forstå.


intet synes bedre end, når vi sammen nedlægger landevejene; skrålende, smertende, pumpende og høje på livet. jeg kunne sætte alle dine sange ind, men her er en lille hyldest. 


Må du synge for mig imorgen, når jeg står op til en ny dag. 
Må du fange ethvert ødelagt sind derude, ethvert knust hjerte og sprede lidt håb for livet på den anden side. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar