tirsdag den 29. november 2011

et udtryk





En piercing her, der og alle vegne. Hvad betyder det for et ansigt at udsmykke det med lag, stof og kirurgisk stål? Hvad betyder det for et menneske at have et bestemt udtryk?
Hvilken maske vil jeg bære i morgen - og vil jeg smile indenunder?

Med mindet om en veninde, der bragte mig på dybere vande og gode eventyr sidder jeg til stadighed og fortryder, jeg aldrig fik mig den piercing (!!!!) Få mennesker, når så dybt ind som du; heldigvis slipper du aldrig ud, min Emma.

Hvem er du selv, når du ligger nøgen i mørket uden en ven at dele verden med? Hvem er du, når frygten sniger sig ind på dig - og du løber hurtigt gennem natten? Når drømmene gør ondt og hjertet brister.
Hvem er hvad og hvorfor.......
Overvejer stadig den piercing en dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar