onsdag den 23. november 2011

Da folket sprang ud!

så tog Danmark et skridt ekstra for retfærdigheden, næstekærligheden og medmenneskeligheden; et skridt, der har været for længe undervejs, vil jeg påstå.

kærligheden skal være uden grænser, normer og traditioner. ja, kærligheden skal faktisk være alt andet! derfor varmer det mig om mit varme hjerte, at Danmark endeligt har valgt at springe ud af skabet.

for er det ikke først, når kærligheden får frit spil, at det sjove begynder?
kan man ikke sagtens slå sig ud i uroen og tage den derfra?
Kærligheden er en sjov størrelse; i form af vane, lyst, tryghed og længsel. den er ikke altid til at regne ud, før man virkelig kommer på afstand..

Jeg glæder mig til kirkeklokkerne vil vække mig søndag, for da vil jeg blive påmindet om, at Danmark går bedre tider i møde... Godt med en ny regering, ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar