torsdag den 6. oktober 2011

nogle dage har bare mere værdi







sommer på første år. forelskelse for første gang. du, som den eneste, jeg vil have.

bliver sommervarm og mærker på ny solen brænde mod den bare hud, som var den uberørt. solen ramte os begge, smeltede os sammen i en magisk blanding af forelskelse, styrke og trofasthed. dagene varede evigt og nattene med; fanget i dit spin af trygge løfter og god magi. fanget i en hjertevarm følelse af, at vi gør det rigtigt, når vi bliver sammen. fanget i din krog, jeg søger tryghed i, når mørket falder på. draget af din puls, din vejrtrækning og druknet i dine øjne. 
hvis jeg dog bare måtte spise dig indefra; nasse på dine drømme, svømme med blodet i dine årer, grave i dine minder og leve med i dine fantasier. gid jeg så, hvordan du ser verden. gid jeg måtte dufte, hvordan du griber sommeren ad. gid jeg måtte løbe med dig til verdens ende i dette ræs af et liv.... Min trygge havn, min aller bedste ven
du giver grå torsdage som denne håb for enden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar