mandag den 24. oktober 2011

derude, derinde

med mindet om smilet, om solen og håbet vil jeg søge hvile
hvilefred fra bekymringer, der æder mig indefra
 godnat sol. du skylder en ekstra stråle for livet med lykken imorgen. du skylder mig et kys på mine øjenlåg, når jeg giver dig mine bønner om bedre tider
 godnat horisont. du skylder en afklaring, du skylder ubegrænset plads - for nu klemmer mine tanker om mit hjerte og min forstand. i min mave
 Godnat lykke. sov trygt og lad mig drømme med dig i nat; lad os tage meget længere væk end til det, der er aller tættest på
overrask mig! lad mig drømme, håbe i stedet
Godnat verden. godnat 


jeg håber på en bedre dag i morgen; og det i sig selv er godt, thi håbet gror herinde et sted i mørket. derinde bag hjertekamrene. derude, hvor bekymringerne ikke kan nå mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar