tirsdag den 13. september 2011

Klatring!!!!

Med adrenalinen stadigt strømmende, med stadigt usikre ben og en uvurderlig stolthed sidder jeg her efter en omgang klatring. Med en halv forsigtighed, hvad angår højder, var det noget af et stort skridt, jeg tog i dag, da klatring skulle afprøves... At man blev sat sammen med 2 andre nybegyndere, som vidste lige så lidt som jeg, der skulle sørge for mit liv i den line, forenkelede absolut ikke min frygt.

Følelsen af at bestige, overleve og bekæmpe sin frygt er virkelig givende; derefter at udvise tillid, tro på sig selv, læne sig bagud og dale ned fra væggen igen, er det vildeste, jeg længe har gjort for mig selv.

Succes på succes i takt med jeg turde kravle længere op; søge større udfordringer.
Helt klart noget, jeg vil gøre meget mere i!!

Angelina Jolie kan bare komme an; en dag vil jeg være den nye Tomb Raider.... I hvertfald af og af hjertet..
 wow..
  Desuden... så fandt jeg disse marokkanske klatre-geder.. Verden er sku mærkelig

1 kommentar:

  1. Det er skrækkeligt med disse klatregeder. De ødelægger først vegetationen på jordniveau, og derefter angriber de alle tilbageværende træer.
    Derefter har ørkenen med tilhørende menneskelige og økologiske katastrofer frit spil.

    SvarSlet