mandag den 12. september 2011

faktisk

da græsset var uberørt, da ordene var usagte, da håbet var vildt, 
drømmene utæmmet og hjertet stadig bundet fast
da blikket var afvigende, da hænderne var frie, skuldrene vægtløse, 
tankerne flyvende og hjertet stadig holdt ved
da vi var du og jeg, da skridtet ikke var taget, da loftet ikke var sat, 
da stjernerne ikke var set, da øjnene ikke havde mødtes, 
hænderne ikke havde rørt og vore munde ikke havde forenet


da var dagene uden dig evigheder; da var smilet evigt at finde


jeg hører stadig mit hjerte slå for dig og vor tid; jeg mærker stadig, vi lever og er
et blødende hjerte, der ikke kan give slip... nu eller nogensinde


da dit pulserende hjerte bekræftede mig, dine tårer beviste mig
og din tilstedeværelse opslugte mig, da græd jeg ikke. 


tiderne bliver aldrig det samme; Jeg vil bare have dig - mere end nogensinde før.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar