mandag den 26. september 2011

day one

"I don't like mondays" plejer jo at være mit motto hver evig eneste mandag.. Men mandag er også starten på en frisk uge, hvor alt kan ske. I dag har jeg sågar en frihed uden lige, da jeg ikke skal arbejde eller noget andet for den sags skyld... 
Jeg er jo så god for mig selv, så betænksom overfor mit trætte-gymnasie-jeg, at jeg har lavet lidt lektier... God karma, god energi og god tid giver gode resultater... Her er opskriften på alle tre ting og et godt miljø for lektier: 

God, sund mad efter en hård mandag i skole


Toves sundhedste efter en regnfuld køretur hjem

Stearinlys for god karma

Inklusiv skøn røgelse...

Alt i alt: et fantastisk studiemiljø!

Og nu venter aqua-fighting... jeg glædes! day one - completed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar