lørdag den 10. september 2011

5 ting, der glæder mig



 At skrive. At takke. At sende kærlighed til mit folk. Her sender jeg takkekort efter min 18-års fødselsdag. Breve er undervurderet; heldigvis bor min veninde Emma i Sverige, så hende kan jeg skrive til....


Drinks, gode veninder og eventyr i Tjekkiet. Lykken varer ved og hjertet banker; for det her, for dem der og for de drinks der.... Heldigvis har man sådanne piger til at lyse tilværelsen op. Gud ske tak og lov!



Mit værelse, når det er ryddet op, gjort til og hygget omkring. Kærligheden oser, musikken dæmpes og hjertebanken får frit spil. Jeg nyder friheden her - og glæder mig til at finde mit helt eget sted en skønne dag, et sted jeg selv vil forme og genskabe frihed i.



 Gode billeder af Martin fra gode tider varmer mig altid om hjertet. En skabning så smuk... og så endda min. Min lykke løber frit i selskabet med denne sag; vi hører sammen. Jeg banker for dig og mig. 

Billeder af grinende venner. Jeg elsker stemningen i sådanne billeder; lyden af grinet og mindet derved. Smukke, unge mennesker. Kærligheden fryder og glæden ligeså!!!


5 ting, der glæder mig. 
Skønt at søge, når dagene synes grå. Skønt at genfinde, når man tror, man har glemt. Skønt at gemme for altid, for glæde kan man aldrig få nok af. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar