lørdag den 4. februar 2012

tryllestøv


alle de folk at møde, steder at se, oplevelser at smage, sange at synge, krydderier at dufte, håb at drømme, stier at følge, monumenter at berøre, hjerter at knuse, historier at høre, smil at møde, bønner at bede og eventyr at skabe.
solen skinner og jeg stråler virkelig; det er lørdag formiddag, jeg har mod på at møde verden og sætte noget for dagen i dag. det er forfærdeligt lang tid siden, jeg sidst har været mig - alene her - i drømmene og sågar også i virkeligheden.
her er helt stille, men mit hjerte pumper mig varm og mine tanker vrimler, som sommerfugle rundt i mit hoved. jeg er ganske enkelt glad og tilfreds.

Der er så meget at se, så meget at høre og dufte. livet er, hvad man gør det til
og i dag får lørdagen en omgang tryllestøv, så intet kan slå mig ud...........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar