tirsdag den 17. januar 2012

moving mountains


På dage som disse, hvor sygdommen tager over, hovedet dunker, teen skolder ens ben og dynen holder en lænket til sengen er det vigtigt at holde hovedet højt og tænke på lysere stunder. Det handler om at "Moving Mountains"; se igennem disen, finde sig selv i rodet og søge lyset og varmen heri.

Det handler om at søge de venskaber og det lys, hvor det er tilladt at skygge og det handler om at have sig selv med og ikke køre af sporet. En veninde så igennem mig i dag og krammede mig med, den kærlighed jeg har manglet; jeg blev endelig atter varm og følte for en stund, at jeg ikke stod alene.
Derfor handler det også om at lukke folk ind og søge hjælpen hos dem.

For nogle gange kan det være en lidt for tung byrde selv at flytte bjergene; så drop stoltheden, vis svaghed og nyd værdien i at have folk omkring sig til at værne om en og holde ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar