onsdag den 11. januar 2012





det hed december. det hed første aften alene på posten. det hed frihed på allerhøjeste plan

her er det som om, jeg atter samles; i min hule af kærlighed og varme kan jeg gemme mig bag et stearinlys, lade opvasken stå og hoppe i sengen ligeså tosset jeg vil. her kan jeg se stand-up hele natten, åbne øl på møblerne og male mit loft, hvis jeg skulle få lyst! dette er min hule - og disse billeder er fra indvielsen til mit nye liv. det blev en aften med god mad, varme lys og stand-up. 

pludselig ringede det på min dør, for Christoffer kom forbi.... og gjorde blot min tilværelse endnu sødere. 
det er nu dejligt, at dele livets glæder med gode folk omkring sig. 
det er nu dejligt at sidde her og være godt tilfreds med, hvad hulen har udviklet sig til. hvordan jeg har udviklet mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar