tirsdag den 27. december 2011

indflytterfest

efter et længere eventyr med flyttekasser, kaseringer af gamle skatte, køb af nyt genbrugsguld og køreturer blev det tid til en indvielse i mit nye hjem. klassen kom med hjertevarme smil, gaver i hænderne og et godt mod på livet, da ferien lige var startet. vi samledes om min lille tilværelse her på tredje, vi gjorde mine drømme til virkelighed for en stund og skrålede for lykken.
dagen efter vågnede jeg op til 3 søde veninder, der hyggede om mig - med mig - i mit hjem.
det er værd at se, hvad man har i stedet for at ønske sig mere og mere. der er stor værdi i at sætte sig ned og nyde tilfredsheden for en stund. og det gør jeg nu.

jeg nyder, hvordan lysene i vinduerne omkring mig lyser mig endnu mere op
jeg nyder lyden af min dørtelefon, der varsler om kærligt besøg
jeg nyder, hvordan jeg ser min fremtid udspille sig her; hvordan musikken pumper mig op med energi, hvordan tonerne får mig til at bevæge mig og synge for livet og lykken dertil.
jeg nyder værdien i ordentlige venner, i en fantastisk familie og i store drømme..............

vi er glade på tredje. jeg og mig. vi enes atter igen.

1 kommentar:

  1. Glæder mig til flere gode stunder i dit lille varme hjem

    SvarSlet