torsdag den 29. december 2011

en tendens

følelsen af hjertevarme, når jeg hører den glade stemme i den anden ende af røret, når jeg modtager en fin sms, når jeg tolker dit blik og mærker dine tag om min krop. tendensen til at jeg falder pladask for den hver gang; charmen. i enhver form og størrelse.
som havde jeg ikke andet at leve af, søger jeg denne charme i blinde - som en besat opsøger jeg dig, skriver, tænker og prøver at lokke dig til min hule. som et desperat væsen føler jeg ikke hvile, før du bekræfter mig i, du har det på samme måde. og det kan du ikke! hvem kan dog det?
jeg er jo syg. syg efter den der lidenskabelige og ubetingede, ubegrænsede kærlighed, der ingen ende har. syg efter den der, der skal følge mig i mine tiltag, møde mig i mine drømme og se mig helt klart for sig, når øjnene lukkes. jeg søger at være dine drømme, dit håb og dit eneste kald.
det er jo sygt!

for sådan er det altid. en tendens, der forfølger mig, æder min lykke og ødelægger mine forhold.
sådan har det altid været. faktisk

men jeg vil ikke længere nøjes - og derfor ser jeg klart, du ikke er den rette. du ser ikke mig...... ikke endnu, nej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar