mandag den 17. oktober 2011

det er slut

vi mødtes som blinde for livet med hvert vores hjerte, hver vores tilgang og hver vores forventninger
lysten drev os hele vejen igennem -- du gjorde mig til din, og jeg dig til min

under en stjerne over marken, i åndehullet og midt i regnen, vandet og stormen lærte du mig, hvor vigtigt det er at have en ved sin side. du viste mig et spor til nye eventyr og tog mig glædeligt med på din egen færd i det blå....

nætterne har været mange, ønskerne endnu flere og stjerneskuddene kan ikke længere tælles på to hænder
vi har åndet, levet, grinet, løbet, grædt, givet ud og taget imod
jeg har elsket dig. sådan som jeg mærker, jeg elsker mest

for du har givet mig
du har givet mig plads til at være den jeg er i ro og mag
du har været der til at gribe, til at skubbe og til at svinge mig om
du har været der til at lede min vej gennem mørket, du har været mit lys og du har været min trygge havn
du har vist mig tillid, givet mig grundlag for at stole på.... du har været mig så tro
du har drevet mig til noget nær vanvid, stjålet mine drømme og besat mit sind


som var du en forgiftning prøver jeg at suge dig ud; ud af mine tanker, ud af min krop - men ikke for langt væk
for du ligger stadig i min seng nu... og jeg vil kysse dig godnat her i mørket, hvor moral ikke kan nå mig og, hvor mit hjerte synger sin sidste melodi for vor kærlighed... den, der synes uendelig


Jeg vil ikke stoppe med at elske dig og det, du står for
Du vil være min ven for altid, Martin.... det kan intet tage fra mig - end ikke dig selv
Lad hjertet slå et ekstra slag for lykken, lad os prise os lykkelige ved, at venskabet råber højest, at vi har mærket hinanden og følt. føler

Godnat verden og pas godt på min kære ven, der nu sover trygt under min stjerne... Mind ham om, hvor vigtig han har været - og hvor stort et menneske han er for mig. Min kæreste ven. Min skat. Min Martin....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar