mandag den 5. september 2011

Aqua fighting

Ved godt mod og med blod på tanden drog jeg ud i ukendte farevande og afprøvede mine færdigheder med Aqua Fighting her til aften. Det er skønt at være omringet af vand iført badedragt, som da man blot var en lille pige på eventyr i det blå. Dejligt med en sport, hvor man bliver nødt til at have kroppen med sig og leve med den, som den er.. Her kunne man ikke gemme hverken store lår eller hofter - her var alle lige nøgne.

Den naturlige træthed fryder mig; trætheden, som havde jeg været i svømmehallen hele dagen. Jeg vil sove trygt og desuden allerede glæde mig til næste mandag med samme program!

Anbefales klart til folk - som jeg selv - med mindreværdskomplekser for deres krop, til folk, der nyder et godt grin med vand i munden og til de, der ønsker en anderledes form for idræt.

Sport2Go bliver min redning for de kommende 3 måneder... Nu er det tid til at tage sig selv seriøst og gå efter guldet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar