fredag den 18. marts 2011

reaching for the stars....

´
én verden. utallige muligheder
den hidtil største chance nærmer sig og mit hjerte banker for bjergene, kulturmøderne, værdierne og eventyrene. jeg er vild i en verden af vildskab; jeg er én ud af mange - men ønsker for alt at blive en af de få. stjernerne kan komme tættere på, jeg kan ånde mere frit og min horisont kan yderliggøres, men jeg er
intet andet end et menneske.
intet andet end alle de andre;
men fald for mig og jeg vil vise, hvordan stjernerne vil skinne klarere end nogensinde før. 


jeg holder vejret, krydser fingre
sigter efter stjernerne trods disen og uklarheden om, hvorvidt jeg er egnet
drømmer om udsigten ubegrænset, thi i drømmene er jeg min egen skæbnes herre og skaber
her kan ingen røre mig, berøve mig eller herske over mit jeg
flyver med de berusende forestillingers vinger og lander der, hvor jeg føler mig sikrest
hos dig trods alt  .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar